tirsdag den 31. december 2013

Nytårsbordet

Nytårsbordet er dækket, og snart er vi klar til at tage i mod vores skønne venner, Michael, Marie og Morten.
Mangler I lidt bordpynt, er her en nem idé. Ideen er tyvstjålet fra min store inspirationskilde
blomsterbutikken Bloom K i Herning.
 
Hyacintløg, limspray, glimmer, grillspyd, knappenåle, orkideer, og lidt pjusket fyr.
Vupti vupti - 7 dansende hyacinter ned ad vores nytårsbord - ikke så farverigt, men smukt, synes jeg.
 







 
Rigtig godt nytår

8 kommentarer:

  1. Smukt Nytårsbord. Godt Nytår til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak. Jeg var også selv ganske tilfreds, at de undervejs i løbet af aftenen væltede lidt omkring, er en anden snak :)
      Rigtig godt nytår til dig og dine.
      Kh. Kristina

      Slet
  2. Du er simpelthen så god, det er super flot:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne-Kathrine, synes nu nytårsbordet på din blog er WAUW-flot...
      - men tak for komplimentet :) Rigtig dejlig nytår til dig og dine.
      Kh. Kristina

      Slet
    2. Jeg er helt pjattet med dit nytårsbord. Så fint og enkelt. Jeg er også vild med Jakobstrappen du har på dit juletræ. Kunne du ik lave en lille diy, hvor du viser hvordan man klipper det fine mønster :)?
      Kh Birthe

      Slet
    3. Kære Birthe .... Tak for hilsen - jeg skal gerne lave en diy for Jakobsstigerne - de ser sværere ud at lave, end der er tilfældet. Silkepapir er gemt i julekassen, men næste år når vi igen klipper dem, så lover jeg, at jeg tager billeder af processen. - ellers må du lige minde mig om, at jeg har lovet det :)
      Rigtig godt nytår til dig.
      Kh. Kristina

      Slet
  3. Wauw for et smukt nytårsbord! Er helt vildt med det :) Og godt nytår :)

    Henriette - www.blueeyedflower.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Henriette - tusinde tak... - Og så er det endda så enkelt at lave, men sådan er det ofte, synes jeg i hvert fald, at det simple og enkle i virkeligheden fremstår smukkest.
      Du ønskes ligeledes et dejligt nytår.
      Kh. Kristina

      Slet