søndag den 16. marts 2014

Hu - hej ...

 
Det har været en af de uger med meget aktivitet både hjemme og arbejdet.
I går fyldte vores skønne Arthur 8.år - så huset blev fyldt til bristepunktet med alle vores "gode mennesker", og Arthur blev fejret efter alle kunstens regler.
Dannebro kom til tops, og sjældent har det været på så meget arbejde som i går, hvor blæsten stadig rasede i det midtjyske.
 



Faster Annie og Rikke hæftede ender på de hæklede blomster til faster Annies pude, så nu er der absolut ingen undskyldninger for ikke i nærmeste fremtid at afslutte det projekt.

 
Kagebord i køkkenet


Allan og hans bror lavede aftensmaden i vores udendørs gryde. Det blev virkelig vellykket.
 
 

4 kommentarer:

  1. Det ser bare hyggeligt ud - tillykke!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak ... det var noget så hyggeligt, men ikke meget tid til at få taget godt billeder - med huset fyldt med gæster.
      Kh. Kristina

      Slet
  2. Stort TILLYKKE med ham. Det ligner sådan en dejlig dag, lige præcis sådan som sådan en dag skal være.

    Du har ingen anelse om hvor meget dine beskeder til mig inde på Badut har fyldt for mig. Mange tak. Jeg har læst dem så mange gange og har hver gang følt mig varmet. Jeg vil fortsat rigtigt gerne møde dig, men har vist mistet din mail addresse. sender du mig ikke en lille hilsen på badutinput@gmail.com så jeg kan skrive tilbage til dig? KRAM.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste ven!
      Mon du ved, hvor jeg har savnet dine ord??? - Jeg sender din en mail :)
      Hvor det glæder mig at høre fra dig - tænker på dig.
      Kærligst Kristina

      Slet