fredag den 27. februar 2015

Så blev der taget hul på weekenden - på allerbedste vis!


 
Weekenden er skudt i gang på den bedst tænkelige måde. Jeg har drukket, rigelige mængder, kaffe med min dejlige veninde og tidligere kollega, Lena. I "bedste småpigvenindestil har vi holdt hinanden i hånden og foreviget venskabet med fotoapparatet. Skørt, men meget meget hyggeligt og ganske opsigtsvækkende på cafeen, hvor vi måske ikke var helt så stilfærdige omkring vores lidt barnagtige fotosession foretagende. Pigen som sad ved sidebordet, troede vi tog billeder til et magasin, det gjorde vi så ikke...
 
Jeg hækler videre, og endnu et tæppe er netop blevet færdigt...Uden for spiser blåmejserne af jordnødderne, de er sky og vil absolut, til min store fortrydelse, ikke fotograferes
 


 
Drengene er ved farfar og farmor, så Allan tager sig en lur på sofaen, mens jeg finder en passende placering til min nye porcelænsfigur. Drengen synes jeg, er rigtig fin. For år tilbage, ville jeg have forsvoret, at sådan én ikke ville finde vej til mit hjem, men sådan skulle det så ikke forblive, utroligt hvad mode kan gøre ved ens meninger - tankevækkende.   
 


 
 
Foråret er på vej, det mærker, hører og dufter jeg - ikke meget måler sig med årets første buketter fra haven,  det skulle da så lige være en fredag aften med tapas for to?



 
Med ønsket om den skønneste weekend til jer der måtte læse med her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar