søndag den 22. februar 2015

Søndag med endnu flere hængeparier - og hygge

I dag er det søndag, en stille en af slagsen. Jeg har hængepartier, mange endda, men der er ikke det drive, der drev mig i går, så jeg tager den med ro.
Jeg slapper af, har sovet længe, læst blade, kigget på blåmejserne der uden for mit vindue ivrigt spiser af de små depoter, jeg har anbragt i magnolietræet.
Jeg drikker the, hækler et kludetæppe til soveværelset, ordner vasketøj i moderat tempo, og sammen med min mor og drengene tager jeg i skoven.
For jeg har et alvorligt hængeparti derude i skoven - sidste år fandt jeg ikke, trods udstrakt tålmodighed, et eneste gevir - nu kommer den snigende igen, gevirsygen, for det er lige omkring denne årstid jagten går ind.    


 
 

 

 


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for alle dine hyggelige kommentarer. Jeg blir så glad for en hilsen fra deg:) Du tar så fine naturbiler/ utebilder,SÅ fine farger. Ha en god uke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Silje - takker for din søde hilsen. Jeg elsker at kigge med hos dig. Hvor er det dejligt at kunne berige hinanden.
      Håber, du nyder ugen med dine kære,
      Kærligst Kristina

      Slet