torsdag den 16. juni 2016

Og nu sidder jeg her så igen ... lidt for træt

Det lykkedes mig at få dem af  - altså gummistøvlerne. Noget over midnat tog jeg kampen op, men det blev, præcis som jeg forudså det, et as og mas af en anden verden, og det resulterede i den vildeste krampe i lægmusklen ... Måske fordi jeg viste, det ville blive en led omgang, blev jeg siddende alt alt for længe ude. Det har så bidt mig i måsen det meste af dagen, for jeg hængt i bremsen ... lidt for træt til de mange gøremål dagen har budt.
Og nu sidder jeg her så igen... lidt for træt, i haven under halvtaget med the, stearinlys i fuglesang og tusmørke - lidt for træt til at skrive, lidt for træt at tage mig sammen til at gå i seng. Gummistøvlerne har karantæne på fortrappen, jeg har skulet ondt til dem et par gange i dag, aldrig mere de gummistøvler med bare ben og fødder.

De første og måske derfor også bedste jordbær er plukket i haven.


Lidt for træt til at skrive, lidt for træt ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar