mandag den 6. juni 2016

Sten til gravstedet

 

I weekenden var vi med hele min fars side af familien i sommerhus på Mors. Søndag efter morgenmaden kørte vi til vandet for at samle sten. Min far og bedstefars gravsted har længe trængt til, at vi kastede lidt energi efter at rykke lidt rundt på sten og planter. Min søster og faster har sammen lavet en plan, som blandt andet indebærer, at der skal pigsten på noget af gravstedet.
Jeg synes, pigsten ser helt fantastisk ud, og jeg synes tilmed, at det er super sjovt at lave. Så jeg glæder mig til at komme i gang med det projekt. Jeg ved dog også, at der til arbejdet skal bruges en pokkers masse sten, langt flere end man regner med, da det meste af stenen graves ned i jorden. Så familien tog til vandet med store baljer, trailer og rå muskelmasse, og så fik vi samlet sten.




Heldigvis var der også tid til at slå smut - en disciplin Arthur er ret ferm til.








                                  Tre på stribe . mig, søster og faster                                      Min lillebror
                     

Viktor fulgte i Steens fodspor og sammen fandt de moler, kul og søpindsvin. Viktor er bestemt klar til at tage med onkel Steen på fossiljagt på Mors eller Fur, noget han jævnligt gør.



En dejlig weekend på Mors, som helt bestemt skal gentages til næste år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar