mandag den 25. juli 2016

ITALY - dag 2

I dag slog vi bestemt ikke skodderne op til regnvejr - men med udsigt til sol og blå himmel. Så inden morgenmaden kunne indtages, må drengene en tur i poolen. Jeg nøjes med at kigge på, men trissede lidt omkring med kameraet. Her på vores hotel er der de fineste kaktusser og sukkulenter på rad og række i røde terracottapotter. Man kunne da godt fristes til at hapse et par aflæggere med hjem.  


Og så er der oliventræer i lange baner, så jeg fik lige bundet en lille olivenkrans. Den kunne Viktor godt se muligheder i - og haps snaps med hånklæde og krans udviklede han sig til Cæsar.



Også i dag var vi ved købmanden efter meloner. Arthur fandt i går ud af, at det er en fejl, at han ikke tidligere brød sig om meloner, men nu tager han revanche. Faktisk synes jeg, at Italien er et ret got sted at blive glad for meloner. Bare han nu ikke bliver skuffet, når vi kommer tilbage til Danmark.



Og selvfølgelig skulle der også indfanges lidt Pokemons på gåturen i dag



Viktor og jeg har været en tur på fiskemolen, hvor han ihærdigt samlede krogede og finurlige grene til min billedkunstprojekt.

Og vi har leget i vandkanten. De lykkedes både Viktor og jeg at blive våde fra yderst til inderst. Vi troede vi havde placeret os på behørig afstand af bølgerne, mmmeeennnn ... det havde vi så ikke.






Og i morgen venter endnu en dag. Vejrudsigten lover sol ... så vi skal til havet, og måske vi også skal besøge vinslottet - måske?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar